torsdag den 14. juli 2011

Jeg fletter - ikke julehjerter...

MEN - led i stimevis til min ( forhåbentlig) kommende taske.

En lille begyndelse...
Der måles og klippes
Og flettes i lange baner...
Sikke noget pille... - nej, flettearbejde jeg er kommet igang med. Forstår nu bedre at de øvede har fortalt mig, at det tager flere dage at lave sådan en taske( vel og mærke, hvis man ikke laver andet...) - men det gør jeg!Men det er ikke så svært, som jeg frygtede - egentlig ret nemt - endnu. Frygter lidt når jeg skal til syarbejdet - så kan det være der kommer andre toner herfra;-).

Og jeg er overrasket over hvor meget papir der går til - mine kaffeposer fyldte 5 små sække - troede der mindst var til 5 tasker deri - men nu er jeg ved at være bange for at jeg endda ikke har nok til denne ene. Så jeg må sikkert have lavet en aftale mere med min kok om at få indsamlet flere poser( godt vi er 150 m/k i firmaet til at drikke kaffe!).

Jeg har besluttet mig for at lave tasken i ren sølv - mål ca. 21 bred og 26 høj - og så sætte en lang gummerem på - til den tid:-) - men det ser du nærmere til, når den tid nærmer sig.

Jeg vil flette videre............

1 kommentar:

  1. Hvordan går det med projektet? Jeg er spændt på at se hvor langt du er kommet.
    Lene

    SvarSlet