onsdag den 29. juni 2011

Hvad haven dog byder på.....

 Opdagede pludselig noget sjovt igår ved siden af tørrepladsen, som er omgivet af en masse grøn efeu.

 Opad hækken vokser en efeu med hjerteformede blade - nogle selvfølgelig mere hjerteformede end andre:-). Dette fangede mit øje straks - og her er der da ingen tvivl om faconen - og meningen - simpelthen så flot og præcist hjerteformet - og så endda helt fra naturens side! DET måtte jeg have i mine hænder - som om der var en dybere mening bag - skønt! Hvem kan ikke li` at få et hjerte?


Det flotte rosenbed med lavendel
Plukkede nogle lavendler - ih, hvor de dufter skønt. Men jeg synes ikke man kan dufte dem, når jeg tager dem ind i en vase. Nogen som har et fif til, hvordan jeg kan bruge dem og udnytte deres skønne duft?

Blå valmue
Herlig sommer morgenmad - hjemmerørt koldskål af lige dele kærnemælk og ymer kun tilsat Sød og vanillepulver( ikke vanillesukker!) - og så friskplukkede jordbær fra haven - MUMS!
Håber du må få en dejlig dag:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar