lørdag den 4. juni 2011

Morgenstemning

Hjemme igen efter nogle skønne dage i det hektiske København - elsker det pulveriserende liv i storbyen - bare engang imellem - en by som aldrig sover - og hvor der er plads til alle menneskeskæbner lige fra punkerne, rockerne, de ekstra vagante og til de fattige på deres tæpper på gaden. Hvor kan livet være forskelligt for os individer og give stof til eftertanke..................

Jeg nyder det skønne vejr i disse dage - specielt morgenerne med dens ro - café latte på terrassen i solen - strikketøj( ja, jeg laver altså håndarbejde! - mere om det senere, hvis du gerne vil se noget...), kan mærke det hele er ved at vågne omkring mig - herlig fornemmelse - og ikke mindst - det at solen skinner fra en skyfri BLÅ himmel - er jo PRIKKEN OVER I`ET:-).

Glæder mig over at jeg har fået 3 faste læsere nu :-) - ET STORT VELKOMMEN TIL JER - efter at have haft min blog i et par uger - det er da helt pænt( synes jeg selv).....tænker - når jeg har haft min blog i et stykke tid - kunne være sjovt at mødes med nogle af mine faste læsere - få sat ansigt på hinanden - og flere ord på udover det vi kender hinanden fra denne "blog" verden - vi får se hvad tiden bringer - I skal jo også have lyst?

4 kommentarer:

  1. Det kunne da være hyggeligt at mødes en dag. Jeg har kigget mig om efter et blogtræf her på djævleøen, men jeg kan ikke rigtig finde nogen, hvor nogen af dem jeg følger deltager. Der er masser i Jylland. Og jeg tager gerne en tur til Randers, så kan jeg nemlig overnatte hos min søster i Viborg.
    Den latte ser rigtig lækker ud, - udover at det er kaffe som jeg vist aldrig bliver voksen nok til at kunne lide.
    Solknus fra Lene

    SvarSlet
  2. København er og bliver dejlig med alt hvad den byder på. Men jeg kunne ikke tænke mig at bo der. Jeg giver dig ret , der er noget særligt over morgenerne, bare det at trække gardinet til side , og se hvordan vejert er i dag. Jeg har en dejlig overdækket altan, der elsker jeg at side og læse eller tage en lille lur. Jeg vil ønske dig en rigtig dejlig dag. Knus fra mig :-)

    SvarSlet
  3. Lene - dejligt at høre at du er frisk på den - Randers er jo "pigernes by" :-)!
    Sonja -jeg tror også jeg hurtigt ville få nok af at bo der - men på visit engang imellem derovre, er nu ikke så værst:-9. Jeg er for øvrigt født og opvokset på Amager - de første 12 år af min liv - så det er jo et "par dage siden":-)

    Solknus til Jer begge fra Heidi!

    SvarSlet
  4. Jeg bor ca 25 min,fra Kbh. med tog. elsker at komme der ind. Og utallige er de koncerter - teaterstykker jeg har taget mine piger og nu børnebørn ind og se. for ikke at tale om Tivoli. Er der noget merer hyggeligt at gå en tur der inde , en aften som nu . tror jeg ikke. God aften fra Sonja

    SvarSlet