fredag den 27. maj 2011

Opdaget!

Jeg har nu haft min blog i 2 dage og har spændt gået og ventet på hvor lang tid der ville gå, før jeg og min blog blev opdaget - og endnu bedre - før nogen havde lyst til at skrive en kommentar derpå.

Det skete idag:-) - YES, hvor blev jeg glad - TAK til dig, Gitte for din hilsen!

Da jeg endnu ikke har indsat nogle fotos derpå, er jeg også godt klar over at den ikke er så spændende at læse og dermed vil det være sværere at få nogle læsere lokket over til den. Så jeg må jo nok snart igang med at tage fotos og indsætte disse - har bare en ide om at det tager lang tid - og at det så lige pludselig ikke er noget jeg lige kan gøre i en håndevendig, det med at skrive et indlæg.

Som tidligere nævnt - al begyndelse er svær - men jeg lærer hver dag - stadig - heldigvis:-) - så hvorfor skulle jeg ikke også kunne finde ud af at indsætte fotos? - så jeg kan få nogle af Jer "halv-proff." bloggere lokket en tur over til mig:-).

Om 2 timer har jeg fødselsdag - så måske det var en anledning imorgen - måske jeg skulle tage et foto af ....- et flag? - og en skinnende sol( for den MÅ da skinne for mig imorgen):-).....vi får se hvad morgendagen bringer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar