lørdag den 28. maj 2011

Hurrrraaaaa.....




Idag er en skøn dag - for jeg har nemlig fødselsdag:-).
Det er sjovt det med alder - selvom jeg bliver 49, har jeg glædet mig til idag og gør det egentlig hvert år til min fødselsdag. Nogle vil synes det er lidt barnligt og kun forbeholdt børn - men jeg mener stadig at denne dag skal være festlig, man skal fejres og det er i det hele taget bare en herlig dag og begivenhed at fejre!
Og jeg har søreme også allerede fået nogle skønne gaver af mine dejlige børn og mand!


Min datter på 13 havde selv lavet denne lækre "goodie-kurv" til mig fyldt med alskens lækkerier - incl. Super Flyers, som hun ved jeg har et svagt hjerte for:-) - og lækre cremer - herligt.........

Da vi lige har haft konfirmation og 18 års fødselsdag indenfor de sidste 2 uger, har jeg dog valgt ikke at invitere nogen til idag - vi har lige som fået nok af at "feste og fejre" her i huset   (troede jeg indtil idag:-) ) - så der bliver nok ikke det store rykind:-).

Men skulle du få lyst til at kigge forbi - er du da mere end velkommen!

2 kommentarer:

  1. Aha, nu kan jeg lægge en kommentar til dig :-)Og så lige på din fødselsdag...Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Selvom du måske ikke får gæster, så får du sikkert en skøn dag alligevel.

    Du er nemlig opdaget...velkommen til blogland. Jeg glæder mig til at følge dig :-)

    Hvis du vil opdages, kan du tilmelde dig http://www.blogkvinder40plus.dk/, så får du mulighed for at skrive lidt om din blog, og på den måde blive præsenteret.

    SvarSlet
  2. Et stort tillykke med din fødselsdag i dag :D

    SvarSlet