onsdag den 25. maj 2011

Så skete det...


Endelig fik jeg min egen blog!
Efter længe at have "snuset" lidt rundt i Blogland, læst diverse blogs, blevet imponeret over hvordan mange af Jer dog kan få tid til at lave de flotte indlæg m. fotos og andet - fik jeg nu taget mod til mig til at oprette min egen blog. Et stort skridt er taget!

Men vær tålmodig med mig - al begyndelse er svær - og ting tager tid - og da jeg har et fuldtidsjob( og mere til) at passe som det primære i hverdagen, tager det nok noget tid før jeg bliver rigtig erfaren herinde på siden. Håber det kommer - langsomt - med tiden......

Ja, dette var så åbningen af min Blog

Solpletten - onsdag den 25. maj  2010 - skete det - og mere følger....


Og nu er jeg så spændt på om nogen overhovedet finder frem til mig - eller jeg helt drukner i det store blog-hav derude, som er fyldt med flotte, kreative, inspirerende og professionelle "fisk"!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar