tirsdag den 7. juni 2011

Håndarbejde

Tænk - det lykkedes - at strikke en grovmasket og løs vest lige efter "mit hoved" - og min krop - og efter at have set en tilsvarende i en lækker butik til kr. 500,-. Det ville jeg altså ikke give - og kastede mig ud i projektet - har kun pillet op 1 gang - kort efter start, da jeg kunne se, at den ville blive for stor.  Og nu er den taget i brug! Den er blevet lige som jeg ønskede - tænk at det kan lade sig gøre:-)

Jeg er nu startet på en sommertrøje - så ser vi om det bliver til denne eller næste sommer:-)!!

Af øvrige håndarbejdsprojekter har jeg nogle armbånd, som jeg lige har bestilt perler til. Vil lave nogle forskellige i farver, som matcher mit tøj og ure( ja, du læste rigtigt - jeg har en STOR forkærlighed for ure:-)) - fotos følger senere.....

Nåede lige idag at sidde et par timer i solen, da jeg var hjemme fra arbejde kl. 17 - herligt med disse lange lyse og lune sommerdage - det giver en energi af den anden verden - så meget, at jeg her til aften "kom til" at kaste mig over støvsugning og gulvvask - herlig - og ren - fornemmelse!

2 kommentarer:

  1. Den ser vel nok sød ud. jeg har altid et strikketøj i gang. denne gang er det en trøje, men den har jeg været så længe om , så jeg er lige ved at tro jeg aldrig får den færdig. utroligt du havde kræfter til at støvsuge og vaske gulv om aften. Kunne aldrig ske for mig. God dag til dig og dine fra Sonja. :-)

    SvarSlet
  2. Ure...jeg ELSKER ure, og har altid elsket ure. Pt har jeg 4 jeg bruger, men hvis jeg finder dem allesammen frem som jeg har....nej det er nok bedst ikke at tælle efter :-)
    Jeg glæder mig til at se dine ure.

    Knus Lene

    SvarSlet