tirsdag den 28. juni 2011

Jeg er helt "høj"


Disse 2 par har været på hårdt arbejde her til morgen - og de gjorde det rigtig godt!
Startede dagen med at gå min sædvanlige tur på 6,5 km( kl. 6.30!) - i det skønneste vejr. Det var faktisk som at være i sydens sol og jeg følte mig hensat til de ferier, som vi har holdt i Italien tidligere år. Her har jeg også nogle gange gået om morgenen, simpelthen fordi det bliver for varmt at gøre det senere på dagen. Ja, jeg må have gået til den idag - for da jeg tog skoene af så jeg, at min ene tå blødte:-)!

Det er bare så energigivende at gå sådan en tur( bryder mig ikke om at løbe - derfor power walking!). Jeg får luftet mit hoved - gjort mig en masse tanker om dit og dat - og får ladet depoterne op med ny energi. Ja, jeg bliver næsten "helt høj af det" - vil du garenteret bekræfte mig i, hvis du selv gør det samme! Det er altså ikke bare sludder - for her er beviset for hvor høj jeg var, da jeg kom tilbage idag:


Jeg var så høj, at jeg ikke engang kunne have fødderne med på billedet!
 Ønsker dig en fantastisk HØJsommerdag!

2 kommentarer:

  1. hi hi, det var sjovt :-) Jeg kan godt se at du må være mindst 2 meter nu....jeg tænker også på det næsten hver dag...men jeg kommer ikke afsted. Jeg er for doven, og mangler den viljestyrke.

    Lene

    SvarSlet
  2. Hej Heidi - Taskerne er flettet af kaffeposer, den lyse er flettet af sølv og mat sølv (ikke hvid) Målene er ca. 12 x 20 cm og den koster 200 kr. Jeg laver den også med kæde på til 250 kr, længden på kæden er ca. 1,20 meter. Plus evt. forsendelse/porto, kan også afhentes hos mig.

    SvarSlet