fredag den 24. juni 2011

Jeg har haft travlt...

Jeg beklager, men jeg har ligget vandret de sidste uger - og har derfor DESVÆRRE ikke fået skrevet herinde - sorry:-).

Min udsigt fra mit "2. hjem" har meget af tiden de seneste uger været denne - måske du kan kende den:

Jeg har levet en omflakkende tilværelse fra et hotel i Kbh., mens jeg har passet mit job derovre. Nu er jeg heldigvis hjemme igen og nyder roen. Og går så på ferie om 1 uge - sommerhus v. Vesterhavet i Skallerup - afslapning - ren hygge - og forhåbentlig en MASSE TID UDENFOR I SOLEN!

Jeg har tidligere nævnt, at jeg indimellem godt kan være kreativ( ja, det passer!), og lovede dig, at vise mine sidste kreationer. Jeg lavede for et par uger siden nogle armbånd, som skulle passe til mine nyligt indkøbte ure - her kan du se nogle af dem:



Eftersom jeg ikke har et kamera( de 2 vi har benyttes flittigt af min mand), må jeg nøjes med at tage fotos med min iPhone - derfor den til tider lidt dårlige billedkvalitet - beklager:-).

Jeg har planer om at lave et par armbånd mere, da jeg bruger dem rigtig meget og synes det er rart, at have nogle at skifte med.

Med ønsket om en dejlig weekend:-)

2 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte , du er dygtig. God weekend :-)

    SvarSlet
  2. Skønt at se dig igen :-)
    Sikke nogle fede ure, jeg er vild med dem, di armbåndene passer perfekt til dem :-)
    Lene

    SvarSlet